13.5.06

原來可以細

無心插柳下走進了四季酒店


整幢樓房的指示牌給我嚇了一跳,驚覺在香港竟然有客戶肯接受這麼細小的字體(每隻字大概是2至3平方厘米)來貫穿整個酒店網絡。


真實比例。

大概本人孤陋寡聞,不知道本港可能還有其他建築也曾試過這樣做。然而,先不理「字細」是好是壞,就只為有錢人才懂欣賞?畢竟四季是全球性機構,整套系統可能是一早既定,但至少我能在香港看見。

3 Comments:

Blogger 學子 said...

可能真係細過龍 (要睇睇實物才可作準),但,相對「盤菜迫爆幻彩風格」主流,肯定係康港公共平面設計史上一大大大突破 ... ... 破 ... ... ... 破 ... ... ... ... 破 ... ... ... ... ...!!!

13/5/06 8:52 pm  
Blogger 朋友 said...

反而想知做乜無心插柳下走進了四季酒店...

13/5/06 10:05 pm  
Blogger 陳書 said...

其實真係細過龍,公公婆婆可能睇唔到(外國人隻眼唔知係咪生得特別精靈),佢連中文字都係咁細,但係實Q哥哥問長問短我再影唔到。

無心插柳......其實真係想入去睇下。

14/5/06 3:33 am  

Post a Comment

<< Home