20.6.06

龍咁威 2

姑勿論我哋鍾唔鍾意成龍大哥 (複姓成龍,名大哥,共四字),阿國際巨星都同我哋條「康港飛龍」(見下圖) 一樣,官方地代表住康港,係一個俾外國人睇嘅 icon。花咗近千萬公帑設計嘅「飛龍 campaign」,自幾年前 launch 咗到而家,雖然康港市民 (至少我) 仍然麻麻地知佢係乜,有乜用處,同 so far 有乜作為,但至少佢初頭都 make 到唔少 noise,引起過唔少「關注」,相比起董班子其他「堅嘢」,都算係咁嘞。

千萬金元巨型製作「康港飛龍」


威威生猛「威爾斯體育飛龍 」!(1.5Mb PDF guidelines)

今日下晝,路過書室,揭一本 design 周刊時,忽然被一個圖像,勾起我萬千思鄉情懷。睇真,原來個圖像完全唔關康港事,係「威爾斯康體局」(Sports Council for Wales) 嘅撈稿至真!(見上圖) 吖 ~~~ 鬼整佢同我哋個「飛龍撈稿」咁鬼似!唔通政府俾成千萬,買咗件「A 貨」?!

經一輪網上調查,有驚人發現!原來條「威爾斯體育飛龍 」應該大約喺二零零五年至開始採用 (參照 guidlines 嘅日期),而我哋條「康港飛龍」則遠於二零零一年五月十號已喺《財富》時代論壇搶閘推出,仲係「廣為大眾接受」咁話 (政府一講到設計就最「民主」)。咦?!照咁睇嚟,今次可能係人哋「參考」我哋喎!無論概念、造型、supporting graphics、龍嘅頭仔、眼仔、嘴仔,都成個餅印。嚇!呢次仲唔一吐一直以來《香港好相似設計》對康港抄襲風氣指控嘅烏氣!!!

可能有人會話:「嘩,我哋條飛龍咁鬼肉酸,班鬼佬咁都抄,唔係 fa?」哈哈,呢個世界就係咁無奇不有,更何況,審美呢家嘢真係好難講,如果「美」係有絕對定意或標準嘅話,就唔會有咁鬼多人睇到啲核鬼突減肥 ad,隆胸 ad,都舂個頭埋去貼錢整醜自己啦!


唔只遙遠嘅東方有條龍,原來遙遠嘅西方都有一條差唔多嘅。

全文轉載自《中央聖學子》

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Very interesting... what's a coincident!!

6/11/06 11:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

you know the Hong Kong design has got the letter 'HK' in it and also the Chinese Char for the word 香港in the design =)

27/7/07 7:57 am  

Post a Comment

<< Home