31.10.08

久違了的天堂料 之《Design In-house》

最近得閒,聽 Radiodada 的《Design In-house》,頗有趣的。(Sorry,因有型網頁設計關係,bookmark 唔到《B》個 page。大家可以到 Radiodada.hk,click 左邊 menu 中的「Programme timetable」。Sub-menu 出現後,再 click 上方右邊的「Creative Channel」;之後,click「Wednesday 20:00–21:00 Design in-house」,即可。(放心,實況是頗 user-friendly 的。好嘢自然是要付點代價。))



姑勿論你歡不歡喜個 web design,li 唔 like 個撈搞,有冇食過嗰間雪糕店,有冇去過朗豪個直播室,認不認同主持人 Tommy Li (外號「設計界壞孩子」、「品牌醫生」) 或 Javin Mo,聽了幾集《D》,發覺內容的確不錯,幾有 heart,是康港難得吹設計水的語音平台。

幾月前朋友告知,Sandy Choi 做嘉賓,第一次聽《D》。該集主持為 Tommy Li。Tommy Li 與 Javin Mo 梅花間竹地每隔星期三晚上八至九時輪流主持,據主持人稱,李氏主力邀請較資深設計人做嘉賓,毛氏則邀請較年青或還未為人熟識的後進。兩位行內人當節目主持,稱職相當,嘉賓亦甚具可聽性。學子未曾全部收聽過去兩個多月的每一集,只細聽了 Sandy Choi、Benny Luk、Benny Au、Alexa Tang、Eddie Yu 和最近的 Hung Lam,大多是本地具人氣之輩,話題都十分「親切地道」,尤其講到本地行情和設計心路歷程;唔似得甚麼貴一貴的 BODW,講者名氣係就係十足,但講的全是外星事物。

我惗我會繼續支持《D》,有空亦會聽番啲 archive。

(全文轉載自《中央聖學子》)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

這個是「致敬」還是「抄襲」?

http://img505.imageshack.us/img505/7482/dom02fc8.jpg

http://img505.imageshack.us/img505/1893/dom01stw5.jpg

3/11/08 5:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

我都有聽開

27/3/09 1:19 pm  
Blogger 學子 said...

聽咗一輪,覺悶。

22/6/09 9:28 pm  
Anonymous Ivor said...

It won't truly have success, I believe so.
free games | play action games | full version games online | new puzzle games | no time limits games

28/11/11 8:16 pm  
Blogger Rin said...

thx for recommending this! But the player can't be paused ...

9/8/12 12:54 pm  

Post a Comment

<< Home